آینده نگاری در بخش آموزش علوم پزشکی |
|
تدوین سناریو های مختلف برای بخش آموزش علوم پزشکی کشور |
|
روند ها و ابرروندهای حاکم بر آموزش علوم پزشکی |
|
نظام نوآوری در بخش اموزش علوم پزشکی |
|
الزامات طراحی نظام نوآوری منطقه ای در مناطق آمایشی |
|
مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی |
|
نظام رصد حرکت در مسیر مجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی |
|
اعتبار بخش بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی کشور |
|
شبکه سازی در نظام آموزش عالی سلامت |
|
تمرکززدایی در نظام آموزش عالی سلامت |
|
نقشه راه تقویت زیر ساخت های تجهیزاتی گروه های آموزشی |
|
دانشگاه های مجازی علوم پزشکی |
|
آموزش پاسخگو در نظام سلامت |
|
طراحی وراه اندازی نرم افزارسیستم مدریت یادگیری |
|
شناسایی ظرفیت های فرابخشی حوزه سلامت به منظور توسعه برنامه های میان رشته ای |
|
توسعه رشته ها و مقاطع تحصیلی علوم پزشکی مبتنی بر اسناد بالا دستی |
|
کوریکولوم پنهان برای نهادینه سازی ارزشها و اخلاق حرفهای در موسسات آموزش عالی |
|
تولید و بومی سازی شواهد معتبر برای ارتقای آموزش عالی سلامت (آموزش پژوهی) |
|
دانشگاه نسل سوم، دانشگاه کار آفرین |
|
نظام دیده بانی،نیاز سنجی،آسیب شناسی و ارتقای ارزش ها و اخلاق حرفه ای پزشکی |
|
عدالت در آموزش عالی سلامت |
|
استاندارد سازی فرآیندهای آموزش علوم پزشکی |
|
مطالعه هزینه-اثربخشی آموزش عالی |
|
طراحی مسیر راه واجرایی سازی شبکه ی تبادلات علمی و برنامه های آموزشی مشترک که با دانشگاه های جهان |
|